1250 à 1600 Doppiu Twist Bunching Machine

Descrizione breve:

A NHF 1250 to 1600 Double Twist Bunching Machine hè un equipamentu di punta chì hè pensatu per pruduce fili è cavi di alta qualità per una larga gamma di applicazioni.Paragunatu à l'equipaggiu NHF 800 à 1000, a NHF 1250 à 1600 Double Twist Bunching Machine hè capace di pruduce fili è cavi cù specificazioni più elevate, cumpresi cavi specialità, è cù fili è cavi più grande.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

L'ultima china da 1250 à 1600 Double Twist Bunching Machine

✧ Tecnulugia Avanzata

A NHF 1250 à 1600 Double Twist Bunching Machine si basa nantu à l'ultime tecnulugia avanzata per furnisce un rendimentu ottimale.Sta macchina presenta un sistema di cuntrollu sofisticatu chì furnisce una torsione è un raggruppamentu di fili è cavi precisi è precisi.Inoltre, a tecnulugia avanzata di a macchina permette di gestisce fili è cavi di diverse dimensioni.

✧ High Performance

A NHF 1250 à 1600 Doppiu Twist Bunching Machine hè una macchina standard di l'industria chì furnisce fili è torsioni di cavi d'altu rendiment è ammucciate.Si vanta una capacità di rotazione à alta velocità, chì permette à a macchina di processà i fili è i cavi à un ritmu più veloce cà l'altri machini.A macchina hà ancu un mutore putente chì furnisce un torque abbastanza per trattà e operazioni esigenti di torsione di cavi è di filu è di bundanza.

Macchina di Bunching Doppia Twist Avanzata à Alta Velocità
1250Macchina a doppia torsione

✧ Multifunzionale

A NHF 1250 à 1600 Doppiu Twist Bunching Machine hè una macchina altamente versatile chì pò manighjà diversi tipi di fili è cavi.Puderà creà cavi torciati è bundle cù ramu, aluminiu, azzaru è altri materiali.E capacità multifunzionali di a macchina assicuranu chì pò risponde à e richieste di diverse operazioni di fabricazione di fili è cavi in ​​parechje industrie.

✧ Affidabilità

A NHF 1250 à 1600 Double Twist Bunching Machine hè una macchina altamente affidabile chì hè pensata per operare in modu coerente è senza guasti.Hè custruitu cù materiali è cumpunenti di alta qualità, facendu una macchina di longa durata capace di furnisce operazioni ininterrotte di fabricazione di fili è cavi.

1600 Doppia Twist Bunching Machine
Cavo di città d'alta tensione da 1250 à 1600 Doppia Twist Bunching Machine

✧ Conclusioni

A NHF 1250 to 1600 Double Twist Bunching Machine hè a macchina definitiva per a fabricazione di fili è cavi di alta qualità.A so tecnulugia avanzata, e caratteristiche d'alta prestazione, capacità multifunzionali è caratteristiche affidabili facenu a scelta perfetta per diverse operazioni di fabricazione di fili è cavi.Utilizendu a NHF 1250 à 1600 Double Twist Bunching Machine in u vostru prucessu di produzzione di fili è cavi, pudete aumentà a vostra capacità di pruduce cavi d'alta qualità secondu e vostre specificazioni, migliurà a vostra pruduzzioni, è migliurà a vostra produtividade generale.Cuntattateci oghje per sapè di più nantu à a nostra NHF 1250 to 1600 Double Twist Bunching Machine è fate u vostru ordine.

12 nuclei di rame ad alta velocità Doppia Twist Bunching Machine
Macchina di raggruppamento a doppia torsione avanzata con nucleo di rame ad alta velocità
Macchina di raggruppamento a doppia torsione avanzata con nucleo di rame ad alta velocità
Macchina di raggruppamento a doppia torsione avanzata con nucleo di rame ad alta velocità

Specificazioni tecniche

Mudellu

NHF1250(1+6)Cu compacting

NHF1250(1+6)Cu

(1+6+12)Cu compacting

(1+6+12)Cu

Pigliate [mm]

1250

1250

1600

1600

Carica di tamburu [kg]

4000

4000

7000

7000

Sezione trasversale [mm²]

50.max.

70.max

95.max.

120.max

Velocità di rotazione [rpm]

800

800

500

500

Velocità di torsione [tpm]

1600

1600

1000

1000

Velocità di linea [M/min]

180

180

150

150

putenza di u mutore [KW]

85

85

150

150,0

Cavu finitu [mm]

fattu à misura

fattu à misura

16

16

Caratteristichi

1. U servomotore piglia u filu, è a tensione nantu à a bobina piena di bobina viota hè stabile senza drifting, è u sistema di tensione chjusu hè opzionale;

2. Cù u servomotore di vignaghjoli, u spinu hè forte, a superficia di u discu hè piatta, è a larghezza è u spaziu pò esse aghjustate in linea;

3. A temperatura di l'arbulu principale hè monitorata, è u grassu lubricante hè ricurdatu secondu u tempu di corsa;

4. U metru internu conta u numeru di metri dopu à stranding, è a pruduzzione hè precisa è fissa;

5. Funzione di prutezzione di arrestu automaticu, quandu a bobina hè piena o si verificanu cundizioni anormali, ferma automaticamente a prutezzione per evità danni di l'equipaggiu o accidenti di sicurità;

6. Sistema di cuntrollu touch screen, faciuli à upirari, pò rializà paràmetri paràmetri, surviglianza pruduzzione, diagnosi di difetti è altre funzioni;

7. Alta efficienza è risparmiu d'energia, utilizendu a tecnulugia di regulazione di a velocità di cunversione di frequenza, pò aghjustà automaticamente a velocità di u mutore secondu i bisogni di produzzione, riduce u cunsumu d'energia è migliurà l'efficienza di a produzzione.

8. Adatta per l'infilatura di fili di rame 7-19 (Classe 2) è ancu per l'agrupazione di fili di rame multipli (classe 5)

9. Sistema di cuntrollu HMl + PLC per pre-setting stranding lay length.twist direction and speed synchronization.

Prucessu

Saldatura

Saldatura

Pittura

Pulaccu

Machining

Machining

Boring Mill

Boring Mill

Assemblage 02

Assemblage

Pruduttu finitu

Pruduttu finitu

FAQ

Q: Fornite a stallazione è a cumissioni?

A: Iè, facemu i seguenti:

-Una volta chì u cliente ci informa chì a macchina hè posta in a pusizione curretta, manderemu ingegneri meccanichi è elettrici per inizià a macchina.

-Prova senza carica: Dopu chì a macchina hè stallata cumplettamente, avemu prima realizatu a prova senza carica.

-Test di carica: Di solitu pudemu pruduce trè fili diffirenti per a prova di carica.

Q: Cumu verificate prima di a consegna?

A: Avemu da fà una prova di equilibriu dinamica, una prova di livellu, una prova di rumore, etc. In u prucessu di produzzione.

Dopu à a fine di a produzzione, di solitu effettuemu l'operazione senza carica nantu à ogni macchina prima di a consegna.Benvenuti à i clienti à visità.

Q: U culore di u dispusitivu pò esse persunalizatu?

A: Avemu una carta di culore universale internaziunale RAL.Basta à dì à noi u numeru di culore.Pudete persunalizà a vostra macchina per currisponde à u culore di a vostra fabbrica.

Q: Pudete persunalizà in a fabbrica principale?

Risposta: Di sicuru, questu hè u nostru scopu.Sicondu i normi chì u vostru cable deve seguità è a vostra produtividade prevista, cuncepiscemu tutti l'equipaggiu, stampi, accessori, persunale, inputs è materiali necessarii per fà documenti per voi.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi